Friday, October 14, 2016

Puch mv50 olie verversen

Boven op het carter zit de grote schroef voor bij vullen. Hoe weet ik wanneer er voldoende olie in het carter zit? Ik doe eigenlijk altijd 10wof een soortgelijke motorolie in het blokkie van mijn Monza en Grandprix (N50).


Olie motorblok posts jun. Technical Forum - olie verversen puch www. Puch MVvast posts feb. Deze pagina van Brommerforum. Begin Forum - hoeveel carterolie moet er in een.


Uiterlijk Forum - project puch mv posts aug. Een brommer laten rijden die een tijd stil heeft gestaan. Beter nog ververs je de olie compleet, dus laat je alles er eerst uit.


Er moeten nog een maar andere. Willen jullie meer van dit soort viedeo laat het ff weten. Hoe klinkt een warmlopen en hoe klinkt een vastloper. Elektroden wit: te warm, zwart: teveel olie , koffiekleur: ok.


Psu ( puch shop utrecht) biedt aan: versnellingsbak carter olie universeel, motorblok revisie, olie verversen ,. Voor alle onderdelen voor puch en tomos oldtimer , model ms50/vs50/ms50v/ mv50. Tijdens de hiervoor genoemde werkzaamheden de olie uit de. Kroon heeft deze olie speciaal ontwikkeld voor deze typen motoren. De ATF olie is van a kwaliteit. Ontbrekend: mv post hier je grootste sleutelblunder ! FF snel op een vrijdagmiddag olie verversen bij een FJ1200.


Oke, ik heb dus een discussie over de (blok) olie van een 2takt automaatbrommer (een puch maxi bv.). Ik weer echter niet goed hoe dit te dien. Ik kan nl geen vulgaatje vinden waar de olie in moet.


Vroeger, in mijn 1e brommertijd!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts