Monday, November 19, 2018

Achterruitverwarming solderen

Vorige week is een aansluiting van de achterruitverwarming los. De voetjes van mijn achterruitverwarming zitten los, was ooit eens gerepareerd , dat zie ik aan de kit eromheen, deze zit een beetje los, maar . Aansluiting achterruitverwarming los gekomen Exterieur en Plaatwerk. Achterruitverwarming nov. Van mijn achterruit verwarming is streep doorbroken, waardoor ik nu.


Gescheurde flatflex repareren - Modding, Mechanica. Wie weet waar ik conductive ink kan kopen. Printplaatverbinding solderen - Modding, Mechanica. Meer resultaten van gathering.


Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. Pogingen om aan de achterruit te solderen mislukken. Voor zover ik weet is er geen goede manier om de connectoren van de achterruitverwarming goed vast te zetten op het achterraam, solderen. Bekend probleem, eenvoudige oplossing.


Ik heb vanmiddag helaas mijn achterruitverwarming stuk getrokken, althans, van. Hoe kan ik het beste deze achterruitverwarming maken? Ik ontkom er niet aan om te solderen , maar ben bang dat de ruit springt door . Mijn achterruitverwarming doet het niet omdat de bedrading naar de. Spasta die vanzelf vertint als het warm wordt door de soldeer bout.


De achterruit verwarming van de linkerachterdeur doet niks. Prima auto, maar de achterruitverwarming doet het niet. Nu bleek alleen dat de connector van de achterruit verwarming los is van de ruit.


Solderen zonder soldeerbout, met geleidende lijm! Een paar pogingen gedaan om hem terug te solderen maar . Ik heb geprobeerd het te solderen , maar niet echt stevig want het ligt er weer naast. Maar ik las dat er spul voor was om banen te repareren? De lijm die stroom geleid als je niet kan solderen b. Wilde mijn achterruit verwarming gaan repareren, blijkt deze troep niet te . En hoe ga je dat lijmen, solderen o. Het lipje wat aan achterruit verwarming.


Een flinke zoektocht op internet leverde een Amerikaans bedrijf op dat verschillende artikelen . Lijm geschikt voor reparatie van defecte achterruitverwarming. Elektrisch geleidend product zorgt voor een goede werking van de ontdooiingcircuits. Geleidende 2-k epoxy voor het elektrisch geleidend maken verbindingen.


Deze lijm kan overal worden gebruikt waar solderen niet kan of lastig is. Sinds kort doet mijn achterruitverwarming het niet meer. Nu heb ik geprobeerd om dit weer vast te solderen , maar krijg het met geen . Of solderen lukt weet ik niet maar er bestaat dacht ik ook speciale geleidende lijm hiervoor. De bruin witte weer goed kunnen solderen met een klein mini brandertje . En zo te zien heeft de vorige eigenaar van mijn bella er aan liggen te solderen want dat zag er niet zo netjes uit. Ik verwacht ook weinig heil . Toen ik de achterruitrubber ging vervangen, had ik van de contacten afgebroken, maar heb het makkelijk weer terug kunnen solderen.


Kan ik dit solderen of lijmen? Hoewel de elektrische lipjes in de fabriek op het luchtrooster zijn gesoldeer vermijd dan de verleiding om de vervangingen te solderen. Soldeer de draden aan elkaar buiten het blokje om en hij zal het weer doen. Normaal zit de achterruitverwarming aan gesloten op de punten van de. De clip die op de achterruit zit is te solderen dit met een grote bout . De aansluiting van de kabel van de achterruitverwarming is losgegaan.


Als ik de achterruitverwarming van mij w 2aan zet dan valt de. Klein glazen flesje geleidende zilverlak. Nu had ik dus ove het hoofd gezien dat de achterruit verwarming defect is…. Ik denk dat je moet gaan solderen of toch een andere achterruit . Dat is iets wat ik zelf niet durf, of is solderen niet aan te raden? Ik heb jaren geleden eens de achterruitverwarming van de auto gerepareerd met geleidende.


Zou je kleine breuklijnen niet met een koperdraad kunnen overbruggen?

No comments:

Post a Comment

Popular Posts