Friday, February 5, 2016

Tarozzi rem schakelset

Veel gebruikt op Bobbers en Caferacers. Eenvoudig te monteren en van uitstekende kwaliteit. Naast de universele sets, zijn er ook sets die specifiek voor uw motor ontwikkeld.


Met een rem schakel setje van tarozzi heeft u een prachtige look op uw motor. Dit Italiaanse product is gemaakt met passie. Weg wegens verandering van plannen ik heb er 1euro voor betaal doe een bod. Tarozzi in zwarte kleur, nog in de doos. Rem - schakelset CB500f modellen met inklapbare steps.


Specifiek voor de K modellen . Moto Guzzi onderdelen, nieuw en gebruikt, van klassieke tot moderne onderdelen. Berichten over Rem schakelset geschreven door thbarbillion. Tagarchief: Rem schakelset.


Ik ben op zoek naar een rempedaal waar ik het aansluitstuk op de schakeling van kan. Remschakelset Yoshimura €140. Uitlaatsysteem yamaha xv 7handgemaakt full rvs met . Aluminium clip-ons met nieuwe rempomp - Compleet nieuwe bedrading - Elektronische ontsteking. Complete rem en schakelset voor de Honda CB7OHC.


Kortom een unieke motor die overal waar je komt de aandacht zal stelen en gereed staat voor uren rijplezier! Kentekenplaathouder: 14cycles. Voor goed zicht, maar in de goede stijl zijn Rizoma spiegels geplaatst. De schakelset was ook nog niet naar mijn zin, die moest iets dichter bij. Het is een beste waslijst en zod.


En dan nog heb ik het idee wat vergeten te zijn,maar wat? Custom made rearset with tarozzi levers and footpegs for the bmw k1caferacer. Op maat gemaakte remschakelset met tarozzi pedalen en voetsteunen voor . Moet je ook hebben Photo: Het juiste wiel. Over de tankdop ben ik nog niet uit. Yamaha YZF 75 maar geen goede . Verder geen poespas, gewoon een katana 8) Ik ga dezelfde . Nieuwe Lafranconi Competitione uitlaten.


Te koop mijn Le Mans wegens aanschaf V7. Optisch en mechanisch in perfekte staat. De PP Tuning rem - schakelset wordt bij veel modellen geleverd incl.


Overige Oldenzaal, Handkappen voor Motorfiets met Schijfremmen Handkappen voor motorfiets met schijfremmen om wind tegen te houden. Return of the Cafe Racers. Arrow_Rem_Schake_51aa02d26e65f.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts