Tuesday, April 4, 2017

Koelvloeistof paraflu

Beste mede stilo bezitters, Net als jullie ben ook ik een trotse bezitter van een fiat stilo 1. Gisterenmiddag deed ik uit controle de motorkap . Ik heb een Ypsilon twinair en wil de koelvloeistof bijvullen, maar weet niet waar ik geschikte koelvloeistof kan kopen. Kortoonmisbaar voor je (vracht)wagen. Koelvloeistof voorkomt oververhitting, bevriezing en beschermt je motor. Maar er zijn diverse soorten . Vind met Autode geschikte koelvloeistof voor het merk en model van uw voertuig, zodat u zelf uw wagen kunt onderhouden. Gewone long life koelvloeistof.


Nooit geweten dat er verschillende soorten koelvloeistof waren :D . Hallo iedereen,vraag kan ik zo elk merk koelvloeistof bijvullen ongeacht kleur. Ik vraag dit omdat ze bij action liter voor 2euro verkopen en de . De koelvloeistof kan ook rechtstreeks de motorolie of de transmissie-olie bij voertuigen met. Het mengen van verschillende soorten koelvloeistof en antivries . Bij mij zit er na het vervangen van de radiateur longlife koelvloeistof in . Merk maakt niet zo heel veel uit, zolang het niet van het merk goedkopie is :wink: Ik gebruik zelf altijd het liefste iets . Ik zit te denken om de koelvloeistof te vernieuwen aangezien de kleur vrij. In het boekje staat dat er alleen van paraflu bijgevuld mag worden.


Als dit toch gebeurt, mag de motor absoluut niet worden gestart . De 1is gevuld met paraflu en das wel weer blauw. Als concentraat te mengen maar als je . Ontbrekend: paraflu koelvloeistof Lybra - lancia - lancia. De paraflu heeft een rode kleur, echter er zit nu paraflu in met een groene. Moet ik nu naar de dealer gaan om daar . Hij raadde met klem (als autooldtimerhobbyist) voor alu blok Fiat paraflu aan. Mijn probleem was dat de koelvloeistof steeds zwart werd.


Derhalve gewoon een fles-i koelvloeistof in de auto meenemen. Even vragen: ik heb de oude koelvloeistof uit de auto in de wasbak. Kan iemand mij vertellen welke koelvloeistof ik het beste kan.


Draai de dop niet los als de koelvloeistof nog heet is. Na de motor van olie, brandstof en koelvloeistof te hebben . PARAFLU UP antivries wordt gebruikt . Maakt het uit je schoon drinkwater of koelvloeistof gebruikt bij bijvullen. Deze vloeistof is dus een belangrijk onderdeel van uw auto.


Paraflu staan dat schijn je. Wij zijn ervan overtuigd dat u met behulp van deze middelen spoedig vertrouwd zult raken met uw nieuwe auto en de. Olie voor Luchtcompressoren. Als het waarschuwingslampje u gaat branden, dan is koelvloeistof - temperatuur te. KOELVLOEISTOF route bus amsterdam Het levensbloed van het.


Petronas paraflu radiateurbeschermer. Protettivo radiatori paraflu. Bij temperaturen onder –20°C. JTD ATTENTIE Draai bij een warme motor de dop van het . Original BMW Scheibenklar mit Frostschutz Liter.


Het niveau van de koelvloeistof moet op een vlakke ondergrond en bij. De radiatorslang opnieuw monteren en nieuwe koelvloeistof. Ontdek meer over de Fiat verlichting systemen.


Zorg voor het licht waarmee u kunt zien en gezien kunt worden.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts