Tuesday, April 25, 2017

Randstadcarsolutions

Deze zat in een grote doos, maar software en documentatie ontbrak. Na contact bleek dat ik de . Slechte ervaring met dit bedrijf. Ik had een HEX kabel besteld maar kreeg een kapotte kabel opgestuurd plus mijn laptop begon te crashen.


Ross-Tech zijn er nederlandse importeurs. Wij willen graag dat onze website goed leesbaar is en optimaal werkt! Hiervoor gebruiken wij cookies. Weet iemand waar ik zo mooie koffertje kan kopen voor mijn VCDS kabel?


Is een nederlandstalige versie. Is goedkoper dan Priemus de andere oficiele dealer van Vcds. Nu heb ik een originele kabel van randstad car solutions. VCDS kit met HEX-CAN-USB Dongle Adapter . Diagnose software en tools voor de automobliel industrie. Ik zie via de site van Gerrit Speek, officieel te koop bij randstadcarsolutions dat eigenlijk Vag-Com het enige is waarmee je allerlei dingen in . Berichtdoor Snip-TDI 30-jan-1 10:01.


Maar ik kon eerst niet uitlezen met VCDS versie 17. Er waren ook geen updates beschikbaar. Er is geen informatie beschikbaar voor deze pagina. Mercuriusstraat Spijkenisse. Fahrenheitstraat Harderwijk.


Randstadcarsolutions heeft hem voor 3euro. Nederlandse importeurs van Ross-tech. Dit soort informatie zou moeten staan in uw werkplaatshandleidingen. Met vriendelijke groet, Ing.


Het was veel goedkoper en ik ben tevreden met de service die ik krijg. Ik heb de professional versie met . We are at this moment looking into hometextiles and selling rather good. Therefor we are looking for . Win-Star onder- scheidt zich van andere testsystemen doordat de waarden grafisch worden weergegeven. Ik lees bij Gerritspreek dat VAGCOM 3. De connector is het lastigst. Die is namelijk niet gangbaar.


Wel dit nog gevonden, in nederland leverbaar, niet de . Cobra Advanced Diagnostic Center Tripole - Bab Ben Gheshier Mr. Bovag Garagebedrijven worden niet ongerust van de . Tuxik: Speek schreef: VAG-COM versie 311. International BV Kiotoweg 167. Tis dat je niet in de buurt zit . Officiëel dealer van VAG-COM. De beste alternatieve websites zoals Nbtweb.


Klik enter om meer websites zoals apkexperts. Vcds Manual Pdf information. We hope that this ROSS-TECH VCDS user guide will be useful. Basis Auto Elektronica - HAN.


De vag com software van randstadcarsolutions is in het nederlands.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts