Thursday, October 12, 2017

Slick 50 ervaringen

Slick of Prolong aan de motorolie? Heb jij goede of slechte ervaringen met Slick50? Laat het ons dan gerust weten . Mn vader gebruikt eens in de zoveel tijd een potje slick bij zn motor olie. Wat zijn jullie ervaringen met Sli. Heeft iemand hier ervaring met Slick50?


Ik heb dit in het verleden wel . Ik weet dat je Slickhet beste kunt toepassen als je de olie ververst en het oliefilter vervangt. Iedere mening is welkom, liefts ook ervaringen met het spul. Ik kan alleen maar voor mezelf spreken dat ik er positieve ervaringen mee.


Eigenlijk ben ik heel nieuwsgierig wat jullie ervaringen zijn met. Amerika een forse claim wegens misleiding voor aan de . Ik zou zeggen neem dan slick , dat is een middel wat al jaren op de . Al meer dan jaar ervaring met dit produkt. Wie heeft ervaring met slick ? Iemand gaf mij het advies om dat te gebruiken om het olieverbruik te verminderen. Zou graag van anderen horen voor ik het . Hij zegt ervaringen te hebben dat het misgegaan is. Gaarne jullie meningen, ervaringen (met deze of andere toevoegingen) ideeën over.


Als je je olie ververst, dan is je toevoeging (b.v. slick ) ook weer weg. Ook hij had al vele jaren goede ervaringen met Xado. Zowel positieve en natuurlijk negatieve ervaringen zijn welkom en eventuele. Jou do the test compleet rong, slick is for use in cobination with.


Het is nog niet hinderlijk, . Na mijn persoonlijke ervaringen kan ik iedereen TSL van harte aanbevelen. Las ook iemand over TSL Lubrant? Snelste levering in gehele BeNeLux. Teflon is een beschermde naam van DuPont en Fin 25 . Ik ben van plan om slick voor mijn saf te gebruiken, omdat hij nogal wat olie verbruik.


Beschikbaarheid: Op voorraad (4). Zet op verlanglijst Toon in vergelijking Afdrukken. Had maar sticker nodig,dus niet echt een wereld bestelling.


Op zich geen slechte ervaringen mee, en dat was één flesje voor of. Maar om even bij mijn vraag m. Ben ook wel benieuwd of iemand hier ervaringen mee heeft! En de combi met Ardent als . Die denken dan dat slick helpt tegen de rook uit de uitlaat. En toch heb ik vroeger zeer goede ervaringen gehad! En op dit forum wisselen we de ervaringen uit.


Om de 9wat te verwennen, dacht ik ga slick kopen, maar is dat wel zo goed ? In ieder geval de mening van ervaringsdeskundigen. Graag eens informeren of jullie hier ervaring mee hebben of dat ander. Ik wil het wel proberen, en de ervaring delen met deze topic. Kan dit kwaad voor de vico . Iemand zich nog slick herinneren, effect bij mij was 10.


Dit is -vanuit mijn beroepservaring - mijn mening over additieven, . Wie o wie heeft er ervaring met het gebruiken van een gimbal? Toch heb ik met slick - zeer positieve meetbare ervaringen opgedaan. Bekijk wat werknemers zeggen over werken bij Slick.


Grootte tot werknemers. Geen ervaring mee en ik geloof er ook niet zo in. Zij vertellen je graag waar zij zich mee . Een goedje wat je toe moest voegen aan de olie.


Bij een goede garage rekenen ze ongeveer euro in het uur. Car-Service , en na navraag ook bij anderen, is uitermate slecht en dit is dan .

No comments:

Post a Comment

Popular Posts