Tuesday, September 11, 2018

Rohloff olie

Rohloff olie

Het beste voor je fietsvakantie. Vanavond de rohloff olie van mijn naaf vervangen. In dit geval bij een Koga Signature. Even dat handige filmpje van Eric bekeken en aan de slag.


Precies volgens alle instructies . Kijk dan zeker naar dit instructiefilmpje! Er zit genoeg olie tussen de tandwielen geplakt. Neem daarvoor altijd eerst contact . Dit proces wordt uitgevoerd in drie . De naaf is met speciale -redelijk prijzige- olie gevuld. Olie , spoelolie, spuit en afdichtnippel. Het vervangingssetje vind ik duur.


The product is already in the wishlist! Categorie: Fiets onderdelen. De naaf kan soms wat olie zweten, maar dat is geen probleem. Ik vermoed dat de oorzaak is dat de olie in de naaf dikker wordt bij zulke lage temperaturen.


Availability: op voorraad. Zijn eerste naaf (met serienummer 6nog wat) is nog steeds in gebruik in zijn tandem. Bibikes- rohloff uit Apeldoorn eigenaar Gerard Bongers. En dit is iets dat je makkelijk zelf kunt.


Rohloff Olie Verversingsset. Dan is het zo dat uw versnellingsnaaf een olieverversing vereist. Het doel hiervan is ervoor te zorgen dat . In de naaf hoort ml olie te zitten voor de smering.


Kwartiertje wachten en dan kan je de oude olie en spoelolie die je er net ingedaan hebt er uit trekken. Van zodra je luchtbellen meetrekt, even . Kenmerken: Voorraadstatus: verwachte levertijd tot werkdagen na bestelling. Met dank aan Carla Junior voor het inspreken en die gespierde armen zijn van . Reden van verkoop: Ik kan natuurlijk een liter rohloff - olie op voorraad houden, maar dat zou genoeg zijn voor 40x vervangen, dus 200.


Inmiddels heb ik fantastische reizen met de fiets gemaakt naar onder andere Cuba, 2x Marokko, JordaniĆ«, Het. Voordelen: Hoogwaardig en bewezen. Geschikt voor riemaandrijving. In samenwerking met een smeermiddelfabrikant hebben zij deze olie op de . Hierdoor weet je zeker dat er voldoende olie in de naaf zit en dat . De Fietsgarage - Prolink Chain Lube 118ml.


Basis is een synthetisch olie , wat door speciale DCS Additive de volgende . Omdat de opening hiervoor achter de motor zit, is het beter dat ik dit niet zelf . Slang met schoefnippel- nieuw afdichtboutje voor de naaf- handleiding om olie te verversen. Dat is al heel erg weinig, maar bij de Pinion hoef je slechts om de 10. Mijn dealer bleek niet op de hoogte te zijn van . Ik heb de naaf inmiddels gerepareerd retour. Niet alleen door het gebruiksgemak maar ook .

No comments:

Post a Comment

Popular Posts