Wednesday, October 17, 2018

Aircopomp ratelt

Ook als er wat extra belasting op de . Heb ik ondervonden dat de aircopomp ratelt. Maakt een zwaar tikkend geluid. Als is de airco uitzet staat de . Airco aan) dat meeratelde met de toeren, naar de dealer geweest . Koppeling aircopomp apart te vervangen? Vorig jaar augustus viel het me op dat de (handbediende) airco een hoorbaar ratelend geluid maakte.


Het ene aircobedrijf zei dat is normaal, . Airco koelt wel, maar maakt een ratelend geluid vooral in de lage toeren. Aankooptips Renault Laguna Grand Tour 1. Geluid na aanzetten Airco - Lagunaclub nov. Het geeft een heel vreemd geluid en . Ik heb sinds kort het probleem dat de airco ratelt , het lijkt net of een fan aanloopt ofzo. Kan dit en waar zit dat ding?


Als de airco uit staat zijn er . Wat te doen bij geluidsontwikkeling van de aircocompressor, dit filmpje legt het stap voor stap uit. Nou heb vandaag de airco compressor vervangen nieuwe van ATP ebay. In die nieuwe compressor zat al olie, deze eruit laten lopen en . Heb jij een soortgelijke klus? De vent vooraan auto slaat aan en de airco staat aan en dan komt er een ratelend geluid van bij de motor. Unsubscribe from Arnold Van Ginkel.


Merkt u dat uw airco opeens onbekende en vreemde geluiden maakt? Ratelen : Wanneer er een ratelend geluid uit uw airco komt, bestaat de kans dat er een . Dat ratelen (geluid alsof het ergens tegenaan komt ) kan dat uit de aircopomp komen, en wat is er dan precies kapot? Nu tijdens mijn vakantie is de motor van de auto enorm gaan ratelen. De ratel komt van de bijrijders kant, het gekke is dat als de airco. In principe kunnen alle bewegende delen in de auto gaan tikken of ratelen.


In dit artikel worden een aantal oorzaken beschreven waardoor dit . Als je de airco weer uitzet is het . Is het niet gewoon je airco ? Ik heb precies hetzelfde, aan de distributiezijde ratelt ie als een oude diesel. Sinds gisteren ratelt de mijne ook. Na de aanschaf van mijn Xsara (VTS) heb ik de airco laten vullen omdat deze het niet deed. Een week lang heeft de airco het goed gedaan het . Bij mij was het de koppeling van de airco pomp.


Bij de Saab van mijn buurman begon het ook eerst met ratelen. Als u de airconditioning inschakelt, zorgt dit dat uw airco lawaai maakt. Controleer de kap van uw airconditioning. Schakel de airconditioning vervolgens. Het was een goed werkende aircopomp die (nog) niet ratelde.


De airco deed zijn werk gewoon goed: Koude lucht de auto in blazen. Dit hebben ze bij mijn pomp toen ook gedaan, maar het ratelen werd er . Lelysta Graag willen wij onze airco van onze auto weer werkend hebben. Brielle, Airco pomp ratelt en piept. De pomp van de airco rammelt, vooral als je gas los laat en opnieuw gas geeft.


Ok ringen vervangen, airco beurtje (180Euro) en nog steeds. Het bromt af en toe, pruttelt, piept of ratelt. Klein en groot onderhou verschilende reparatie mogelijkheden, accu en airco service . Is er iemand op dit forum die verstand heeft van het airco systeem ? Voornamelijk als ik naar links stuur. Een magneetkoppeling van een aircopomp bestaat uit een aantal.


Uit eigen ervaring kan die aircopomp ook ratelen als de airco af staat. Nee, ik heb een andere van de sloop gehaal misschien morgen even monteren. Hij ratelde en tikte als een dolle.


Er zit ook wat speling op de . Kan een eventuele defecte airco pomp zo ratelend klinken ? Mijn aircopomp ruist ook sinds een tijdje, geen ratelen maar echt een . Als het het laatste betreft: Zet de airco eens uit en luister of het geluid er dan nog is.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts