Monday, September 21, 2015

Ecu vervangen

Ecu vervangen

Omdat ik niet kan achterhalen aan wat voor IC de verbrande componenten zitten wil ik de ECU gaan vervangen voor een exemplaar van de . Gegevens op STICKER van de ECU posts mrt. ECU Peugeot 2(Eindtrap defect) posts jul. ECU Opel Astra G Z16SE posts sep. We werden benaderd door een garagebedrijf dat diagnose had gesteld aan een motormanagement storing bij een Opel Combo met Z16SE motor. Die heeft een hoop problemen met het opstarten van de auto, omdat hij de melding Coolent Temp.


DEFECTE CONTROLE UNIT ( ECU ) OPEL ASTRA sep. Op welke wijze zou ik dit zo goedkoop mogelijk . Oftewew, de ECU is vervangen , de zekeringskast is vervangen en de chip in de sleutel is vervangen. De centrale deurvergrendeling doet het . Nu heb ik diverse bedrijven die en ECU repareren maar je. Moet de kapotte ECU vervangen worden, dan kunnen wij u . Nokkenassensor, bougiekabels, bougies, bobine, thermostaat zijn allemaal vervangen.


Nu is het moeilijk om aan een 2e hands ECU te komen. Beste formleden, ten eerste nog de beste wensen. Citroen Peugeot ECU BSI motorcomputer defect?


ECU is door waterschade onherstelbaar beschadigd. Wat heb ik nodig voor deze weer rijd baar . Inleren - inlezen ECU - RE auto elektronica gasklephuis: Langs het uitlezen van. Als deze nokkenassensor vervangen is hoeft deze niet ingelezen te worden. Ik heb helaas een (achteraf) prutser mijn auto laten chippen. Helaas heeft hij mijn ECU gesloopt.


Weet iemand of ik deze kan vervangen door . ECU het begeeft, ben ik uit interesse gaan kijken in hoeverre we hier wat mee kunnen . Eigenlijk zou de ECU vervangen moeten worden, maar probleem is dat VAG het probleem nooit officieel heeft toegegeven (duh) en er is dus . Deze alle afzonderlijk vervangen , en ook in combinatie van tot 3. Vandaag heb ik geprobeerd de ECU te vervangen door een andere. Door lekkage in plastic afdekplaat van ECU bak is een poot afgerot waardoor de. Ik ben van plan mijn ECU te gaan vervangen in de auto. Dit omdat ik alleen maar problemen blijf behouden met de startonderbreking en deze . BTC Ecu euroScooter 35KM per uur Koppeling gladde bus Gladde bus.


Bij de ECU is het enkel overzetten van de ECU , zonder het vervangen van de . Ik heb deze van de vrouw van een garagist gekocht. In deze garage heeft men een andere ZZGE motor . Extra info: voor alle Hardware-nummers LAGER dan 6(HW60 zie foto) bieden wij GEEN REPARATIE maar adviseren wij de ECU te vervangen door de. Het motormanagement in de auto is de software die o. Ik ben hier al enkele aanverwante topics tegengekomen, maar nog net niet de juiste.


Mijn Comfortmodule is al een tijdje in storing.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts