Monday, June 5, 2017

Paraflu koelvloeistof

Beste mede stilo bezitters, Net als jullie ben ook ik een trotse bezitter van een fiat stilo 1. Gisterenmiddag deed ik uit controle de motorkap . Ik heb een Ypsilon twinair en wil de koelvloeistof bijvullen, maar weet niet waar ik geschikte koelvloeistof kan kopen. Kortoonmisbaar voor je (vracht)wagen. Koelvloeistof voorkomt oververhitting, bevriezing en beschermt je motor. Maar er zijn diverse soorten . FIAT Paraflu , wat er officieel dus ingaat, is van blauwe kleur. Nooit geweten dat er verschillende soorten koelvloeistof waren :D . Paraflu is slechts een merknaam, zoals Maggi voor smaakversterker is :lol: Dit heeft niets met het type te maken.


Gewone long life koelvloeistof. Paraflu koelvloeistof is een van de oudste Petronas Lubricants merken dat een assortiment vloeibare koelmiddelen omvat. Hallo iedereen,vraag kan ik zo elk merk koelvloeistof bijvullen ongeacht kleur.


Ik vraag dit omdat ze bij action liter voor 2euro verkopen en de . PETRONAS Paraflu wordt door FCA voor al zijn modellen aanbevolen voor een. Vind met Autode geschikte koelvloeistof voor het merk en model van uw voertuig, zodat u zelf uw wagen kunt onderhouden. De koelvloeistof kan ook rechtstreeks de motorolie of de transmissie-olie bij voertuigen met. Paraflu een doeltreffend antivriesmiddel, ook onder de zwaarste . Ik zit te denken om de koelvloeistof te vernieuwen aangezien de kleur vrij. In het boekje staat dat er alleen van paraflu bijgevuld mag worden.


Het mengen van verschillende soorten koelvloeistof en antivries . Bij mij zit er na het vervangen van de radiateur longlife koelvloeistof in . Merk maakt niet zo heel veel uit, zolang het niet van het merk goedkopie is :wink: Ik gebruik zelf altijd het liefste iets . Als dit toch gebeurt, mag de motor absoluut niet worden gestart . De 1is gevuld met paraflu en das wel weer blauw. Hierboven is het antwoord-als niet vervangen, dan heb je Paraflu UP tot aankoop online of elke winkel. Als concentraat te mengen maar als je . Home › viva-lancia forum in het Nederlands › NLLybra mrt. Geen idee, heb zelf bij de FIAT dealer Paraflu UP gehaald voor mijn 1. Moet ik nu naar de dealer gaan om daar . Er moet bijgevuld worden en ik zag dat ik alleen maar een fles met blauwe kleur . Hij raadde met klem (als autooldtimerhobbyist) voor alu blok Fiat paraflu aan.


Mijn probleem was dat de koelvloeistof steeds zwart werd. We bieden een uitgebreid aanbod aan Anti-vries koelvloeistof außer Vauxhall Blauw en. Draai de dop niet los als de koelvloeistof nog heet is.


PARAFLU UP antivries wordt gebruikt . Na de motor van olie, brandstof en koelvloeistof te hebben . Koop Anti-vries koelvloeistof van FEBI BILSTEIN außer Vauxhall. Merkproducten - Anti-vries koelvloeistof FEBI BILSTEIN. Voeg nooit koelvloeistof toe aan een opnieuw opgewarmde motor: laat hem. Paraflu II bevat en waarvan de rest zuiver water is, . Art Bydgoszcz Sklep Motoryzacyjny Hurtownia cz ci zamienne Selenia Paraflu UP. Source Fiat Panda Club Nederland Toon onderwerp Welke koelvloeistof.


MIN- en MAX- teken op het reservoir.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts